Deklaracja dostępności
Urząd Gminy Księżpol zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Małgorzata Blicharz — mejlowo info@ksiezpol.pl lub telefonicznie 846877420.
Do Urzędu Gminy Księżpol można złożyć:
• wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej
• złożyć wniosek z żądaniem o zapewnienie dostępności cyfrowej;
• złożyć skargę na brak zapewnienia dostępności cyfrowej.
Złożenie wniosków poprzez:
• przesłanie listownie na adres: Urząd Gminy Księżpol, ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol;
• złożenie w sekretariacie Urzędu w godzinach funkcjonowania Urzędu;
• przesłanie pocztą elektroniczną, na adres e-mail: info@ksiezpol.pl;
• za pomocą skrzynki na e – PUAP:
Żądanie musi zawierać:
• dane kontaktowe osoby zgłaszającej;
• wskazanie zakresu braku dostępności, którego dotyczy żądanie;
• wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Wnioski rozpatrywane są przez Koordynatora ds. dostępności.
Zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.
Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku, nie jest możliwe w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, to Urząd niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
W przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności w zakresie określonym we wniosku Urzędu jest obowiązany zaproponować rozwiązanie alternatywne oraz dołączyć uzasadnienie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Korytarze w budynku są bezkolizyjne, nie posiadają progów. Dla chcących załatwić sprawę w części niedostępnej dla osób poruszających się na wózkach części budynku, pracownik Urzędu prowadzi obsługę klienta niepełnosprawnego w części dla niego dostępnej.
Przy wejściu tylnym przy schodach na zewnątrz budynku dostępny jest podjazd dla wózków.
Wyznaczono jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych na parkingu przed wejściem głównym.
Do budynków i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Informacje głosowe są realizowane przez pracowników.