Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Księżpol

Deklaracja dostępności

Urząd Gminy Księżpol zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Małgorzata Blicharz — mejlowo info@ksiezpol.pl lub telefonicznie 846877420.

Do Urzędu Gminy Księżpol można złożyć:

•             wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej

•             złożyć wniosek z żądaniem o zapewnienie dostępności cyfrowej;

•             złożyć skargę na brak zapewnienia dostępności cyfrowej.

Złożenie wniosków poprzez:

•             przesłanie listownie na adres: Urząd Gminy Księżpol, ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol;

•             złożenie w sekretariacie Urzędu w godzinach funkcjonowania Urzędu;

•             przesłanie pocztą elektroniczną, na adres e-mail: info@ksiezpol.pl;

•             za pomocą skrzynki na e – PUAP:

Żądanie musi zawierać:

•             dane kontaktowe osoby zgłaszającej;

•             wskazanie zakresu braku dostępności, którego dotyczy żądanie;

•             wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

 

Wnioski rozpatrywane są przez Koordynatora ds. dostępności.

Zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku następuje bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku.

Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku, nie jest możliwe w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, to Urząd niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

W przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności w zakresie określonym we wniosku Urzędu jest obowiązany zaproponować rozwiązanie alternatywne oraz dołączyć uzasadnienie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Korytarze w budynku są bezkolizyjne, nie posiadają progów. Dla chcących załatwić sprawę w części niedostępnej dla osób poruszających się na wózkach części budynku, pracownik Urzędu prowadzi obsługę klienta niepełnosprawnego w części dla niego dostępnej.

Przy wejściu tylnym przy schodach na zewnątrz budynku dostępny jest podjazd dla wózków.

Wyznaczono jedno miejsce dla osób niepełnosprawnych na parkingu przed wejściem głównym.

Do budynków i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Informacje głosowe są realizowane przez pracowników.

Brak tłumacza języka migowego.